محل تبلیغات شما

اگر قرار باشد روح دانش آموز پرورش و رشد یابد، باید این روند از روح معلم آغاز شود. چنانچه روح معلم افسرد و ناتوان باشد، شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانش آموزان وجود خواهد داشت. معلمانی که نمی توانند حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمایش دهند، از لحاظ انتقال فکر با دانش آموزان هماهنگ نیستند  برای پاسخگویی به نیاز های دانش آموزان آمادگی ندارند. معلم باید با توجه به هرگونه نقص در درک و دریافت دانش آموز، تلاش کند تا توانایی روش های جدید تدریس و گرداندن کلاس را در خود کشف کند.

اگر دانش آموزان آگاه شوند که چه باید بخوانند، چرا باید بخوانند، درسی که می خوانند چه سودی در آینده نزدیک و آینده دور برای آن ها دارد و مورد کاربرد درس در جامعه کجاست و چگونه مورد استفاده قرار خواهند گرفت، اهداف برای شان روشن خواهد شد. با کسب این اطلاعات است که دانش آموز به کلاس درس و معلم خود رغبت پیدا می کند و محیط کلاس و مدرسه برای او شاد و نشاط آفرین می شود. 

ویژگی های مادی یک مدرسه ی خوب

ویژگی های غیر مادی مدرسه ی خوب

فضای شادی بخش در مدارس

دانش ,معلم ,کلاس ,آموزان ,روح ,درس ,دانش آموزان ,روح معلم ,باید بخوانند، ,شاد و ,از روح

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها